Leveringspolitik
Produkter på lager
Produkterne, der er mærket "På lager" på hjemmesiden, sendes om 2 arbejdsdage med indenlandsk portoservice til Danmark - GLS eller PostNord eller til hele verden med en international forsendelse af PostNord.
Produkter med en angivet betegnelse for produktion og levering
Når produktet ikke er mærket "På lager" og har angivet betegnelse for produktion og levering, betyder det, at dette produkt bliver lavet af kundernes ordre.
Betegnelsen for produktion og levering angivet for hvert produkt er vejledende og kan ændres afhængigt af antallet af ordrer i køen for det respektive atelier og / eller belastningen af posttjenesterne til internationale forsendelser.
De producerede varer samles af sælgerrepræsentanten i Bulgarien, der afsender fælles pakke en gang om måneden eller hver anden uge afhængigt af antallet af ordrer for optimal ydelse til sælgerens adresse i Danmark.
Når produktet er leveret til sælgerens adresse i Danmark, vil det blive pakket enkeltvis og sendt til kunden næste arbejdsdag med en indenlandsk portotjeneste til Danmark - GLS eller PostNordeller international forsendelse af PostNord.
Kunden får besked via e-mail, når hans ordre er afsendt, og hvad den forventede leveringsdag er.
Sælgeren er ikke ansvarlig for forsinkelser i leveringen efter forsendelse af pakken med de indenlandske portotjenester samt for forsinkelser på grund af forkert registrering af køberen af leveringsoplysningerne og hans kontaktoplysninger. I denne situation kan køberen ikke anmode om annullering af ordren, og færdiggørelsen af den vil blive etableret med det firma, der foretager leveringen.